Saturday 7 May 2011

OpSs...TeRj@tuH cHeNt@ Lagi!


Baru jer abes tgok cite 'DDJL' @tv3 (2pm-5pm)...mmg tngkap leleh abes!Aku pon xthu ntah bpe kali aku dh terrrrrjatuh chenta kt her0 idaman aku ni, sape lg klu bkn 'Shah Rukh Khan' . Aku pon xthu ape yg istimewa sgt kt mamat ni s0rg, nk kata hensem sgt, xjugek....rmai lg hero2 len yg lebih hens0m dr dia, nk kata mach0 trlebih pon xde la sgt. Tp yg pasti tiap filem lak0nan dia mmg aku xpnh missssss...lbh2 lg tiap cite gandingan dia dgn 'Kaj0l Mukherjee' mmg sntiasa mant0p!Mmg ssuai sgt diaorg d'gandingkan bersama, mcm ada satu tarikan aura yg kuat antara diaorg br2 ni.

Salah 1 sbb aku suka filem ni sbb lagu2 kt dlm filem ni mmg best2 sume, tmbah lg sume lgu2 dia ada lirik, s0 lg la blh bikin perasaan kita tu mcm trbuai2 jer...r0mantik abes. Aku mmg 'salute' la kt pmbikin2 filem hindi ni sbb walau dlm ape cite pon diaorg mmg xkn pnh tggl nk selitkan lgu n budaya tradisi diaorg. Tp yg plg pntg, diaorg pndai nk 'main' ngan perasaan penonton sampai blh mgalirkn airmata...aku pon xigt ntah bpe kali aku 'ter mgalir' airmata sbb 'DDJL' ni...

Tp yg xbpe nk best sgt coz filem ni bnyk sgt 'pot0ng'...yer la, filem ni seingt aku mmg pnjg skt dr cite lain n diaorg cm pruntukkn 3jam jer + @ - ngan iklan mmg trpaksa kena 'pot0ng' la....ape2 pon mmg aku rs puas sgt tgok filem ni....tq tv3!Hrap2 mggu dpn 'Kuch-Kuch Hota Hai' plak, blh x?????


No comments: